Detail
Článek
Web zdroj
Článek online
FT
Medvik - BMČ
  • Je něco špatně v tomto záznamu ?

Determinanty a aplikace herních aktivit osob se specifickými potřebami
[Determinants and applications gaming activities for persons with disability]

Jan Křiček

. 2013 ; 7 (3) : 167-175.

Jazyk čeština Země Česko

Perzistentní odkaz   https://www.medvik.cz/link/bmc19018953

Vzdělávání, výchova a začleňování do společnosti osob s disabilitou je trvalým cílem speciálních školních institucí. Významnou pozici v kurikulech vzdělávání žáků těchto škol zaujímají také sportovní programy s herním obsahem (pohybové hry, modifikované sportovní hry, cílové sporty). V tomto prostředí je aplikace těchto aktivit poznamenána didaktickými odlišnostmi a dílčími diferencemi. Vyjádřeny jsou výběrem a uspořádáním učiva, jeho didaktickou redukcí, aplikovanými didaktickými formami, úpravami pravidel. Příznivý dopad herních aktivit mezi zdravotně postiženými se efektivně projevuje především v oblasti psychické a socializační.

Education of people with disability is a permanent objective of special educational institutions focused on their integration into society. An important position in the education curriculum of these students is occupied by sports programs with gaming content (motion games, modified sports games, target sports). Application of game activities among disabled people is marked by didactic differences. The differences are expressed by didactic reduction of curriculum, by selecting and organizing the curriculum, applied didactic forms, modifications of the rules as well. The positive effect of the appliation of game activities among disabled manifests itself especially in the psychological and socialization area.

Determinants and applications gaming activities for persons with disability

Citace poskytuje Crossref.org

Proceedings of the International Scientific Conference held in May, 2013 in Brno // Applied Physical Activities 2013

Bibliografie atd.

LIteratura

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc19018953
003      
CZ-PrNML
005      
20200727171531.0
007      
cr|cn|
008      
190530s2013 xr fs 000 0|cze||
009      
AR
024    0_
$a 10.5817/StS2013-3-14 $2 doi
040    __
$a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
041    0_
$a cze $b eng
044    __
$a xr
100    1_
$a Křiček, J. $7 _AN083001 $u Fakulta tělesné výchovy a sportu, Univerzita Karlova, Praha, Česká republika
245    10
$a Determinanty a aplikace herních aktivit osob se specifickými potřebami / $c Jan Křiček
246    31
$a Determinants and applications gaming activities for persons with disability
500    __
$a Proceedings of the International Scientific Conference held in May, 2013 in Brno // Applied Physical Activities 2013
504    __
$a LIteratura
520    3_
$a Vzdělávání, výchova a začleňování do společnosti osob s disabilitou je trvalým cílem speciálních školních institucí. Významnou pozici v kurikulech vzdělávání žáků těchto škol zaujímají také sportovní programy s herním obsahem (pohybové hry, modifikované sportovní hry, cílové sporty). V tomto prostředí je aplikace těchto aktivit poznamenána didaktickými odlišnostmi a dílčími diferencemi. Vyjádřeny jsou výběrem a uspořádáním učiva, jeho didaktickou redukcí, aplikovanými didaktickými formami, úpravami pravidel. Příznivý dopad herních aktivit mezi zdravotně postiženými se efektivně projevuje především v oblasti psychické a socializační.
520    9_
$a Education of people with disability is a permanent objective of special educational institutions focused on their integration into society. An important position in the education curriculum of these students is occupied by sports programs with gaming content (motion games, modified sports games, target sports). Application of game activities among disabled people is marked by didactic differences. The differences are expressed by didactic reduction of curriculum, by selecting and organizing the curriculum, applied didactic forms, modifications of the rules as well. The positive effect of the appliation of game activities among disabled manifests itself especially in the psychological and socialization area.
650    _2
$a dítě $7 D002648
650    _2
$a lidé $7 D006801
650    12
$a integrovaná výuka $7 D008282
650    02
$a tělesná výchova $7 D010806
650    12
$a rekreační hry $7 D000068957
650    _2
$a hra a hračky $7 D010988
650    _2
$a postižené děti $x psychologie $x rehabilitace $7 D019988
650    _2
$a sporty $x psychologie $7 D013177
650    _2
$a psychomotorický výkon $7 D011597
650    _2
$a radost $7 D057181
650    _2
$a socializace $7 D012951
773    0_
$t Studia sportiva $x 1802-7679 $g Roč. 7, č. 3 (2013), s. 167-175 $w MED00173478
856    41
$u https://journals.muni.cz/studiasportiva/ $y domovská stránka časopisu - plný text volně přístupný
910    __
$a ABA008 $b online $y p $z 0
990    __
$a 20190529072229 $b ABA008
991    __
$a 20200727171531 $b ABA008
999    __
$a ok $b bmc $g 1409919 $s 1058642
BAS    __
$a 3 $a 4
BMC    __
$a 2013 $b 7 $c 3 $d 167-175 $i 1802-7679 $m Studia Sportiva $x MED00173478
LZP    __
$c NLK183 $d 20200727 $a NLK 2019-21/vt

Najít záznam

Citační ukazatele

Nahrávání dat ...

Možnosti archivace

Nahrávání dat ...