-
Something wrong with this record ?
Představení projektu DIS a jeho výstupů – 12 diagnostických nástrojů
[Introduction of the project DIS and its outputs - 12 diagnostic methods]
Michal Jabůrek
Language Czech Country Czech Republic Media elektronický zdroj
Digital library NLK
Full text - Article
Issue
Volume
Source
Source
NLK
Directory of Open Access Journals
from 2007
Open Access Digital Library
from 2007-01-01
ROAD: Directory of Open Access Scholarly Resources
from 2007
- MeSH
- Child MeSH
- Intelligence Tests * standards MeSH
- Humans MeSH
- Child, Gifted * psychology MeSH
- Psychology, Educational * methods trends MeSH
- Mass Screening methods MeSH
- Learning Disabilities * diagnosis classification MeSH
- Psychological Tests * standards MeSH
- Education, Special * methods trends MeSH
- Child Development MeSH
- Check Tag
- Child MeSH
- Humans MeSH
Projekt DIS - „Diagnostika dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami“, jehož řešitelem je Národní ústav pro vzdělávání, je projektem spolufinancovaným Evropským sociálním fondem a státní rozpočtem České republiky. Hlavním cílem tohoto projektu, který započal 2. 9. 2010 a jehož ukončení je plánováno na 31. 8. 2013, bylo doplnit nabídku kvalitních diagnostických nástrojů pro psychologickou, pedagogickou a speciálně pedagogickou diagnostiku dětí a žáků. Hlavním výstupem projektu DIS je 12 diagnostických nástrojů, které byly v rámci projektu standardizovány a připraveny k vydání. Část z nich byla vytvořena nově ve spolupráci s českými autory, u části se jednalo o adaptaci ze zahraničí. Začátek distribuce těchto diagnostických nástrojů je plánován na období září-říjen 2013.
The project „Diagnostics of children and pupils with special educational needs“ (DIS) held by National Institute for Education is financed by the European Social Fund and the Ministry of Education. The project was initiated in September 2010 and will finish in August 2013. Its main aim is to offer new diagnostic methods for children's and pupils' psychological, pedagogical and special pedagogical diagnostics. The main outcomes of the project are 12 diagnostic methods that have been standardized and will be published at the end of the project. These methods consist of new methods created by Czech psychologists and methods adapted from abroad. The beginning of the distribution is planned for Sept – Oct 2013.
Introduction of the project DIS and its outputs - 12 diagnostic methods
Představení projektu DIS a jeho výstupů – 12 diagnostických nástrojů [elektronický zdroj] /
Literatura
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc14042481
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20140321101209.0
- 007
- cr|cn|
- 008
- 140116s2013 xr a fs 000 0cze||
- 009
- eAR
- 040 __
- $a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
- 041 0_
- $a cze $b eng
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Jabůrek, Michal $u Národní ústav pro vzdělávání $7 xx0281026
- 245 10
- $a Představení projektu DIS a jeho výstupů – 12 diagnostických nástrojů $h [elektronický zdroj] / $c Michal Jabůrek
- 246 31
- $a Introduction of the project DIS and its outputs - 12 diagnostic methods
- 504 __
- $a Literatura
- 520 3_
- $a Projekt DIS - „Diagnostika dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami“, jehož řešitelem je Národní ústav pro vzdělávání, je projektem spolufinancovaným Evropským sociálním fondem a státní rozpočtem České republiky. Hlavním cílem tohoto projektu, který započal 2. 9. 2010 a jehož ukončení je plánováno na 31. 8. 2013, bylo doplnit nabídku kvalitních diagnostických nástrojů pro psychologickou, pedagogickou a speciálně pedagogickou diagnostiku dětí a žáků. Hlavním výstupem projektu DIS je 12 diagnostických nástrojů, které byly v rámci projektu standardizovány a připraveny k vydání. Část z nich byla vytvořena nově ve spolupráci s českými autory, u části se jednalo o adaptaci ze zahraničí. Začátek distribuce těchto diagnostických nástrojů je plánován na období září-říjen 2013.
- 520 9_
- $a The project „Diagnostics of children and pupils with special educational needs“ (DIS) held by National Institute for Education is financed by the European Social Fund and the Ministry of Education. The project was initiated in September 2010 and will finish in August 2013. Its main aim is to offer new diagnostic methods for children's and pupils' psychological, pedagogical and special pedagogical diagnostics. The main outcomes of the project are 12 diagnostic methods that have been standardized and will be published at the end of the project. These methods consist of new methods created by Czech psychologists and methods adapted from abroad. The beginning of the distribution is planned for Sept – Oct 2013.
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 650 _2
- $a dítě $7 D002648
- 650 12
- $a speciální vzdělávání $x metody $x trendy $7 D004519
- 650 12
- $a pedagogická psychologie $x metody $x trendy $7 D011588
- 650 12
- $a psychologické testy $x normy $7 D011581
- 650 12
- $a inteligenční testy $x normy $7 D007361
- 650 _2
- $a vývoj dítěte $7 D002657
- 650 _2
- $a plošný screening $x metody $7 D008403
- 650 12
- $a nadané dítě $x psychologie $7 D002672
- 650 12
- $a poruchy učení $x diagnóza $x klasifikace $7 D007859
- 773 0_
- $t E-psychologie $x 1802-8853 $g Roč. 7, č. 2 (2013), s. 25-28 $w MED00174310
- 856 41
- $u https://e-psycholog.eu/pdf/jaburek-zp.pdf $y plný text volně přístupný
- 910 __
- $a ABA008 $y 4 $z 0
- 990 __
- $a 20140110120509 $b ABA008
- 991 __
- $a 20140321101237 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 1007133 $s 841004
- BAS __
- $a 3 $a 4
- BMC __
- $a 2013 $b 7 $c 2 $d 25-28 $i 1802-8853 $m E-psychologie $x MED00174310
- LZP __
- $c NLK185 $d 20140321 $a NLK 2014-03/dk