Detail
Článek
Abstrakt
Medvik - BMČ
  • Je něco špatně v tomto záznamu ?

Readiness of the future teachers to prevention and protection in emergency [Připravenost budoucích učitelů k prevenci a ochraně za mimořádných událostí]

Eva Marádová, Jaroslava Hanušová

. 2009 ; () : 227-237. (topical issues in health education)

Jazyk angličtina Země Česko

Perzistentní odkaz   https://www.medvik.cz/link/bmc15007445

Příspěvek je věnován aktuálním problémům připravenosti učitelů implementovat tématický celek Ochrana člověka za mimořádných událostí do vzdělávacích programů základních a středních škol. Předloženy jsou vybrané výsledky výzkumné studie, která se uskutečnila na Univerzitě Karlově v Praze – Pedagogické fakultě ve spolupráci s Hasičským záchranným sborem České republiky. Cílem šetření bylo sledovat úroveň informovanosti studentů učitelství v problematice ochrany za mimořádných událostí, zjistit jejich vzdělávací potřeby v dané oblasti a jejich připravenost působit na žáky v souladu s platným kurikulem. Výsledky byly využity při koncipování nově akreditovaného studijního programu Učitelství výchovy ke zdraví.

This report focuses on the current problems of readiness of teachers to implement the thematic complex “Human Protection in Emergency” into educational plans at elementary schools. The selected results of a research study are presented hereby. The study was done at Charles University in Prague (Pedagogic Faculty) in cooperation with the Fire Service of Czech Republic. The aim of the research was to monitor the level of awareness concerning the problems of protection in emergency among students of pedagogy, to fi nd out about their needs in the given area and their readiness to impact pupils according to the valid curriculum. The results were used in drafting of a new accredited educational program “Teaching of education towards health”.

Připravenost budoucích učitelů k prevenci a ochraně za mimořádných událostí

Bibliografie atd.

Literatura

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc15007445
003      
CZ-PrNML
005      
20150410100824.0
007      
ta
008      
150303s2009 xr ad f 100 0|eng||
009      
PC
040    __
$a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
041    0_
$a eng $b cze
044    __
$a xr
100    1_
$a Marádová, Eva, $d 1951- $7 jn20001227467 $u Charles University in Prague, Pedagogic Faculty
245    10
$a Readiness of the future teachers to prevention and protection in emergency / $c Eva Marádová, Jaroslava Hanušová
246    31
$a Připravenost budoucích učitelů k prevenci a ochraně za mimořádných událostí
504    __
$a Literatura
520    3_
$a Příspěvek je věnován aktuálním problémům připravenosti učitelů implementovat tématický celek Ochrana člověka za mimořádných událostí do vzdělávacích programů základních a středních škol. Předloženy jsou vybrané výsledky výzkumné studie, která se uskutečnila na Univerzitě Karlově v Praze – Pedagogické fakultě ve spolupráci s Hasičským záchranným sborem České republiky. Cílem šetření bylo sledovat úroveň informovanosti studentů učitelství v problematice ochrany za mimořádných událostí, zjistit jejich vzdělávací potřeby v dané oblasti a jejich připravenost působit na žáky v souladu s platným kurikulem. Výsledky byly využity při koncipování nově akreditovaného studijního programu Učitelství výchovy ke zdraví.
520    9_
$a This report focuses on the current problems of readiness of teachers to implement the thematic complex “Human Protection in Emergency” into educational plans at elementary schools. The selected results of a research study are presented hereby. The study was done at Charles University in Prague (Pedagogic Faculty) in cooperation with the Fire Service of Czech Republic. The aim of the research was to monitor the level of awareness concerning the problems of protection in emergency among students of pedagogy, to fi nd out about their needs in the given area and their readiness to impact pupils according to the valid curriculum. The results were used in drafting of a new accredited educational program “Teaching of education towards health”.
650    _2
$a programy Healthy People $7 D040361
650    12
$a studenti $7 D013334
650    _2
$a výchova a vzdělávání $x pracovní síly $7 D004493
650    _2
$a nebezpečné látky $x otrava $x škodlivé účinky $7 D015386
650    _2
$a riziko $7 D012306
650    _2
$a bezpečnost $7 D012449
650    _2
$a integrované informační systémy $x využití $7 D016490
650    12
$a civilní obrana $x výchova $7 D002959
650    _2
$a hodnotící studie jako téma $7 D005069
650    _2
$a statistika jako téma $7 D013223
650    _2
$a lidé $7 D006801
653    00
$a ochrana člověka za mimořádných událostí
653    00
$a výchova ke zdraví
653    00
$a vzdělávání učitelů
700    1_
$a Hanušová, Jaroslava, $d 1979- $7 mzk2005289914 $u Charles University in Prague, Faculty of Education
773    0_
$t School and Health 21, 2009 : topical issues in health education $z 978-80-210-4930-7 $g (2009), s. 227-237 $w MED00184298
910    __
$a ABA008 $b K 89762 $b CD 1520 $y 4 $z 0
990    __
$a 20150219103532 $b ABA008
991    __
$a 20150410101102 $b ABA008
999    __
$a ok $b bmc $g 1064724 $s 890237
BAS    __
$a 5
BMC    __
$a 2009 $d 227-237 $m School and Health 21, 2009 $z 978-80-210-4930-7 $x MED00184298 $o topical issues in health education
LZP    __
$c NLK104 $d 20150410 $a NLK 2015-08/pk

Najít záznam