-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Readiness of the future teachers to prevention and protection in emergency [Připravenost budoucích učitelů k prevenci a ochraně za mimořádných událostí]
Eva Marádová, Jaroslava Hanušová
Jazyk angličtina Země Česko
- Klíčová slova
- ochrana člověka za mimořádných událostí, výchova ke zdraví, vzdělávání učitelů,
- MeSH
- bezpečnost MeSH
- civilní obrana * výchova MeSH
- hodnotící studie jako téma MeSH
- integrované informační systémy využití MeSH
- lidé MeSH
- nebezpečné látky otrava škodlivé účinky MeSH
- programy Healthy People MeSH
- riziko MeSH
- statistika jako téma MeSH
- studenti * MeSH
- výchova a vzdělávání pracovní síly MeSH
- Check Tag
- lidé MeSH
Příspěvek je věnován aktuálním problémům připravenosti učitelů implementovat tématický celek Ochrana člověka za mimořádných událostí do vzdělávacích programů základních a středních škol. Předloženy jsou vybrané výsledky výzkumné studie, která se uskutečnila na Univerzitě Karlově v Praze – Pedagogické fakultě ve spolupráci s Hasičským záchranným sborem České republiky. Cílem šetření bylo sledovat úroveň informovanosti studentů učitelství v problematice ochrany za mimořádných událostí, zjistit jejich vzdělávací potřeby v dané oblasti a jejich připravenost působit na žáky v souladu s platným kurikulem. Výsledky byly využity při koncipování nově akreditovaného studijního programu Učitelství výchovy ke zdraví.
This report focuses on the current problems of readiness of teachers to implement the thematic complex “Human Protection in Emergency” into educational plans at elementary schools. The selected results of a research study are presented hereby. The study was done at Charles University in Prague (Pedagogic Faculty) in cooperation with the Fire Service of Czech Republic. The aim of the research was to monitor the level of awareness concerning the problems of protection in emergency among students of pedagogy, to fi nd out about their needs in the given area and their readiness to impact pupils according to the valid curriculum. The results were used in drafting of a new accredited educational program “Teaching of education towards health”.
Připravenost budoucích učitelů k prevenci a ochraně za mimořádných událostí
Literatura
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc15007445
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20150410100824.0
- 007
- ta
- 008
- 150303s2009 xr ad f 100 0|eng||
- 009
- PC
- 040 __
- $a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
- 041 0_
- $a eng $b cze
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Marádová, Eva, $d 1951- $7 jn20001227467 $u Charles University in Prague, Pedagogic Faculty
- 245 10
- $a Readiness of the future teachers to prevention and protection in emergency / $c Eva Marádová, Jaroslava Hanušová
- 246 31
- $a Připravenost budoucích učitelů k prevenci a ochraně za mimořádných událostí
- 504 __
- $a Literatura
- 520 3_
- $a Příspěvek je věnován aktuálním problémům připravenosti učitelů implementovat tématický celek Ochrana člověka za mimořádných událostí do vzdělávacích programů základních a středních škol. Předloženy jsou vybrané výsledky výzkumné studie, která se uskutečnila na Univerzitě Karlově v Praze – Pedagogické fakultě ve spolupráci s Hasičským záchranným sborem České republiky. Cílem šetření bylo sledovat úroveň informovanosti studentů učitelství v problematice ochrany za mimořádných událostí, zjistit jejich vzdělávací potřeby v dané oblasti a jejich připravenost působit na žáky v souladu s platným kurikulem. Výsledky byly využity při koncipování nově akreditovaného studijního programu Učitelství výchovy ke zdraví.
- 520 9_
- $a This report focuses on the current problems of readiness of teachers to implement the thematic complex “Human Protection in Emergency” into educational plans at elementary schools. The selected results of a research study are presented hereby. The study was done at Charles University in Prague (Pedagogic Faculty) in cooperation with the Fire Service of Czech Republic. The aim of the research was to monitor the level of awareness concerning the problems of protection in emergency among students of pedagogy, to fi nd out about their needs in the given area and their readiness to impact pupils according to the valid curriculum. The results were used in drafting of a new accredited educational program “Teaching of education towards health”.
- 650 _2
- $a programy Healthy People $7 D040361
- 650 12
- $a studenti $7 D013334
- 650 _2
- $a výchova a vzdělávání $x pracovní síly $7 D004493
- 650 _2
- $a nebezpečné látky $x otrava $x škodlivé účinky $7 D015386
- 650 _2
- $a riziko $7 D012306
- 650 _2
- $a bezpečnost $7 D012449
- 650 _2
- $a integrované informační systémy $x využití $7 D016490
- 650 12
- $a civilní obrana $x výchova $7 D002959
- 650 _2
- $a hodnotící studie jako téma $7 D005069
- 650 _2
- $a statistika jako téma $7 D013223
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 653 00
- $a ochrana člověka za mimořádných událostí
- 653 00
- $a výchova ke zdraví
- 653 00
- $a vzdělávání učitelů
- 700 1_
- $a Hanušová, Jaroslava, $d 1979- $7 mzk2005289914 $u Charles University in Prague, Faculty of Education
- 773 0_
- $t School and Health 21, 2009 : topical issues in health education $z 978-80-210-4930-7 $g (2009), s. 227-237 $w MED00184298
- 910 __
- $a ABA008 $b K 89762 $b CD 1520 $y 4 $z 0
- 990 __
- $a 20150219103532 $b ABA008
- 991 __
- $a 20150410101102 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 1064724 $s 890237
- BAS __
- $a 5
- BMC __
- $a 2009 $d 227-237 $m School and Health 21, 2009 $z 978-80-210-4930-7 $x MED00184298 $o topical issues in health education
- LZP __
- $c NLK104 $d 20150410 $a NLK 2015-08/pk