-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Hry a jejich využití v tréninku (především dětí)
[Games and their use in practice (especially children)]
Tomáš Perič, Zuzana Dragounová
Jazyk čeština Země Česko
Typ dokumentu práce podpořená grantem
- Klíčová slova
- implicitní učení, flow,
- MeSH
- dítě MeSH
- hra a hračky * psychologie MeSH
- lidé MeSH
- motivace MeSH
- sporty * psychologie výchova MeSH
- terminologie jako téma MeSH
- učení MeSH
- Check Tag
- dítě MeSH
- lidé MeSH
- Publikační typ
- práce podpořená grantem MeSH
Hra je nedílnou součástí lidské existence. V dětském věku přináší zásadní výukový a socializační význam. Ve sportovní přípravě dětí definujeme herní princip, jehož zásadní aspekty jsou: implicitní učení a stav flow. Hry můžeme v tréninku využívat jako metodu rozvoje určitých činností a z hlediska obsahového je rozdělujeme do 4 tematických skupin: 1) hry dovednostní (nácvik nových dovedností či aplikace již naučených dovedností), 2) hry pro stimulaci schopností, 3) hry, které navozují rozhodovací procesy v soutěžních situacích, 4) hry zaměřené na rozvoj spolupráce.
The play is an integral part of human existence. It brings an important educational and socialization significance in children age. We define principle of playing in children sports training, whose fundamental aspects are: implicit learning and flow state. Games can be used in practice as a method of development of certain activities and the contents are divided into four thematic groups: 1) skills games (learning of the new skills, or application already learned skill), 2) abilities games, 3) decision-making processes in competitive situations games, 4) cooperation games.
Games and their use in practice (especially children)
Citace poskytuje Crossref.org
LIteratura
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc17022708
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20240827121345.0
- 007
- cr|cn|
- 008
- 170717s2016 xr ad fs 000 0|cze||
- 009
- AR
- 024 7_
- $a 10.5817/StS2016-2-15 $2 doi
- 040 __
- $a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
- 041 0_
- $a cze $b eng
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Perič, Tomáš, $d 1967- $7 mzk2002156729 $u Fakulta tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze
- 245 10
- $a Hry a jejich využití v tréninku (především dětí) / $c Tomáš Perič, Zuzana Dragounová
- 246 31
- $a Games and their use in practice (especially children)
- 504 __
- $a LIteratura
- 520 3_
- $a Hra je nedílnou součástí lidské existence. V dětském věku přináší zásadní výukový a socializační význam. Ve sportovní přípravě dětí definujeme herní princip, jehož zásadní aspekty jsou: implicitní učení a stav flow. Hry můžeme v tréninku využívat jako metodu rozvoje určitých činností a z hlediska obsahového je rozdělujeme do 4 tematických skupin: 1) hry dovednostní (nácvik nových dovedností či aplikace již naučených dovedností), 2) hry pro stimulaci schopností, 3) hry, které navozují rozhodovací procesy v soutěžních situacích, 4) hry zaměřené na rozvoj spolupráce.
- 520 9_
- $a The play is an integral part of human existence. It brings an important educational and socialization significance in children age. We define principle of playing in children sports training, whose fundamental aspects are: implicit learning and flow state. Games can be used in practice as a method of development of certain activities and the contents are divided into four thematic groups: 1) skills games (learning of the new skills, or application already learned skill), 2) abilities games, 3) decision-making processes in competitive situations games, 4) cooperation games.
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 650 _2
- $a dítě $7 D002648
- 650 12
- $a sporty $x psychologie $x výchova $7 D013177
- 650 12
- $a hra a hračky $x psychologie $7 D010988
- 650 _2
- $a terminologie jako téma $7 D009626
- 650 _2
- $a motivace $7 D009042
- 650 _2
- $a učení $7 D007858
- 653 00
- $a implicitní učení
- 653 00
- $a flow
- 655 _2
- $a práce podpořená grantem $7 D013485
- 700 1_
- $a Dragounová, Zuzana $7 xx0321482 $u Fakulta tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze
- 773 0_
- $t Studia sportiva $x 1802-7679 $g Roč. 10, č. 2 (2016), s. 140-148 $w MED00173478
- 910 __
- $a ABA008 $b online $y 4 $z 0
- 990 __
- $a 20170717070721 $b ABA008
- 991 __
- $a 20240827121342 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 1238099 $s 983619
- BAS __
- $a 3 $a 4
- BMC __
- $a 2016 $b 10 $c 2 $d 140-148 $i 1802-7679 $m Studia Sportiva $x MED00173478
- LZP __
- $c NLK185 $d 20190220 $a NLK 2017-33/vt