Detail
Článek
Článek online
FT
Medvik - BMČ
  • Je něco špatně v tomto záznamu ?

Studentské hodnocení sportovní výuky
[Student evaluation of teaching]

Vladimír Jůva, Eva Valkounová

. 2017 ; 11 (1) : 100-117.

Jazyk čeština Země Česko

Perzistentní odkaz   https://www.medvik.cz/link/bmc17027188

V současnosti vzrůstá význam studentského hodnocení výuky (SHV) jako reakce na požadavky zvy- šování kvality terciárního vzdělávání. Příspěvek se věnuje SHV zaměřenému konkrétně na sportovní vysokoškolskou výuku. V úvodu stručně charakterizuje pojetí, funkce a význam SHV. Dále identifikuje vybraná specifika studentského hodnocení vysokoškolské sportovní výuky. Empirická část textu popisuje metodologické aspekty a vybrané výsledky uskutečněných evaluačních a výzkumných šetření, jejichž cílem bylo vytvoření a ověření nástrojů pro studentské hodnocení vysokoškolské sportovní výuky. Následující diskuse analyzuje vybrané problémy, které toto konkrétní SHV provázejí. Závěr předkládá podněty a klade další otázky, které se týkají SHV zaměřeného na vysokoškolskou sportovní výuku.

Importance of student evaluation of teaching (SET) growing currently as a response to demands of improving the quality of university education. The paper deals with SET aimed specifically at sports university education. The introduction briefly describes the concept, function and significance of SET. It also identifies selected specifics of student evaluation of university sports teaching. The empirical part of this text describes the methodological aspects and selected results of the evaluation carried out investigation and research aimed at the creation and verification tools for student evaluation of sports university teaching. The following discussion analyses selected issues that accompany this particular SET. Conclusion presents suggestions and asks other questions related to SET focused on university sports teaching.

Student evaluation of teaching

Citace poskytuje Crossref.org

Bibliografie atd.

LIteratura

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc17027188
003      
CZ-PrNML
005      
20220119131016.0
007      
cr|cn|
008      
170910s2017 xr d fs 000 0|cze||
009      
AR
024    7_
$a 10.5817/StS2017-1-28 $2 doi
040    __
$a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
041    0_
$a cze $b eng
044    __
$a xr
100    1_
$a Jůva, Vladimír, $d 1958- $7 mzk2002103244 $u Fakulta sportovních studií Masarykovy univerzity
245    10
$a Studentské hodnocení sportovní výuky / $c Vladimír Jůva, Eva Valkounová
246    31
$a Student evaluation of teaching
504    __
$a LIteratura
520    3_
$a V současnosti vzrůstá význam studentského hodnocení výuky (SHV) jako reakce na požadavky zvy- šování kvality terciárního vzdělávání. Příspěvek se věnuje SHV zaměřenému konkrétně na sportovní vysokoškolskou výuku. V úvodu stručně charakterizuje pojetí, funkce a význam SHV. Dále identifikuje vybraná specifika studentského hodnocení vysokoškolské sportovní výuky. Empirická část textu popisuje metodologické aspekty a vybrané výsledky uskutečněných evaluačních a výzkumných šetření, jejichž cílem bylo vytvoření a ověření nástrojů pro studentské hodnocení vysokoškolské sportovní výuky. Následující diskuse analyzuje vybrané problémy, které toto konkrétní SHV provázejí. Závěr předkládá podněty a klade další otázky, které se týkají SHV zaměřeného na vysokoškolskou sportovní výuku.
520    9_
$a Importance of student evaluation of teaching (SET) growing currently as a response to demands of improving the quality of university education. The paper deals with SET aimed specifically at sports university education. The introduction briefly describes the concept, function and significance of SET. It also identifies selected specifics of student evaluation of university sports teaching. The empirical part of this text describes the methodological aspects and selected results of the evaluation carried out investigation and research aimed at the creation and verification tools for student evaluation of sports university teaching. The following discussion analyses selected issues that accompany this particular SET. Conclusion presents suggestions and asks other questions related to SET focused on university sports teaching.
650    12
$a studenti $x psychologie $7 D013334
650    _2
$a tělesná výchova $7 D010806
650    _2
$a sporty $x výchova $7 D013177
650    _2
$a průzkumy a dotazníky $x statistika a číselné údaje $7 D011795
650    _2
$a zjišťování skupinových postojů $x metody $7 D017144
650    12
$a výuka - hodnocení $x metody $x statistika a číselné údaje $7 D004521
650    _2
$a univerzity $7 D014495
650    _2
$a odborná praxe $x statistika a číselné údaje $7 D011364
650    _2
$a výchova a vzdělávání $x metody $x organizace a řízení $x statistika a číselné údaje $x zákonodárství a právo $7 D004493
650    _2
$a lidé $7 D006801
700    1_
$a Valkounová, Eva $7 _AN090436 $u Fakulta sportovních studií Masarykovy univerzity
773    0_
$t Studia sportiva $x 1802-7679 $g Roč. 11, č. 1 (2017), s. 100-117 $w MED00173478
856    41
$u http://www.fsps.muni.cz/studiasportiva/ $y domovská stránka časopisu - plný text volně přístupný
910    __
$a ABA008 $b online $y p $z 0
990    __
$a 20170909083840 $b ABA008
991    __
$a 20220119131013 $b ABA008
999    __
$a ok $b bmc $g 1246958 $s 988178
BAS    __
$a 3 $a 4
BMC    __
$a 2017 $b 11 $c 1 $d 100-117 $i 1802-7679 $m Studia Sportiva $x MED00173478
LZP    __
$c NLK189 $d 20191210 $a NLK 2017-42/vt

Najít záznam

Citační ukazatele

Nahrávání dat ...

Možnosti archivace

Nahrávání dat ...