• Je něco špatně v tomto záznamu ?

Customer perception of service quality in sport [Zákazníkovo vnímání kvality služeb ve sportu]

Jan Šíma, Tomáš Ruda

. 2011 ; 47 (2) : 68-77. (Kinanthropologica)

Jazyk angličtina Země Česko

Typ dokumentu přehledy

Perzistentní odkaz   https://www.medvik.cz/link/bmc12018959

Tento článek přináší přehled literatury (This article is a review of the literature) vztahující se ke studiu kvality služeb ve sportu. Zaměřuje se zejména na služby, které poskytují svým zákazníkům rekreační sportovní zařízení, jako jsou například fitness a wellness centra. Práce poskytuje dosavadní teoretické poznatky o vnímání kvality služeb v rekreačním sportovním průmyslu. Představuje modely a metody, které jsou v odborné literatuře nejčastěji využívány pro lepší pochopení konstruktů sportovních služeb a k hodnocení jejich kvality. Tyto modely jsou založeny na současném vnímání kvality služeb, tedy že kvalita služeb je vícerozměrný a hierarchický koncept (multidimensional and hierarchical construct). Studie je určena k zamyšlení se nad koncepčními rozdíly ve výzkumech v oblasti kvality služeb. Poskytuje komplexní koncepční rámec pro další výzkumníky v oblasti sportovního managementu i pro odborníky z praxe.

This article is a review of literature related to the study of service quality in sport. It is aimed mainly at services that are provided by recreational sport institutions, such as fitness and wellness centres. This work gives current theoretical findings about service quality perception within the recreational sport industry. It introduces models and methods most frequently used in professional literature for a better understanding of sport services constructs and better evaluation of their quality. These models are based on current service quality perception, although service quality is a multidimensional and hierarchical construct. The study considers conceptual differences in research concerning the area of service quality. It gives a complete conceptual framework for other researchers in the area of sport management, as well as specialists.

Zákazníkovo vnímání kvality služeb ve sportu

Bibliografie atd.

Literatura

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc12018959
003      
CZ-PrNML
005      
20161104084306.0
007      
ta
008      
120621s2011 xr d f 000 0eng||
009      
AR
040    __
$a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
041    0_
$a eng $b cze
044    __
$a xr
100    1_
$a Šíma, Jan. $7 mzk2013784571 $u Department of Sport Games, Faculty of Physical Education and Sport, Charles University, Prague
245    10
$a Customer perception of service quality in sport / $c Jan Šíma, Tomáš Ruda
246    31
$a Zákazníkovo vnímání kvality služeb ve sportu
504    __
$a Literatura $b 62
520    9_
$a This article is a review of literature related to the study of service quality in sport. It is aimed mainly at services that are provided by recreational sport institutions, such as fitness and wellness centres. This work gives current theoretical findings about service quality perception within the recreational sport industry. It introduces models and methods most frequently used in professional literature for a better understanding of sport services constructs and better evaluation of their quality. These models are based on current service quality perception, although service quality is a multidimensional and hierarchical construct. The study considers conceptual differences in research concerning the area of service quality. It gives a complete conceptual framework for other researchers in the area of sport management, as well as specialists.
520    3_
$a Tento článek přináší přehled literatury (This article is a review of the literature) vztahující se ke studiu kvality služeb ve sportu. Zaměřuje se zejména na služby, které poskytují svým zákazníkům rekreační sportovní zařízení, jako jsou například fitness a wellness centra. Práce poskytuje dosavadní teoretické poznatky o vnímání kvality služeb v rekreačním sportovním průmyslu. Představuje modely a metody, které jsou v odborné literatuře nejčastěji využívány pro lepší pochopení konstruktů sportovních služeb a k hodnocení jejich kvality. Tyto modely jsou založeny na současném vnímání kvality služeb, tedy že kvalita služeb je vícerozměrný a hierarchický koncept (multidimensional and hierarchical construct). Studie je určena k zamyšlení se nad koncepčními rozdíly ve výzkumech v oblasti kvality služeb. Poskytuje komplexní koncepční rámec pro další výzkumníky v oblasti sportovního managementu i pro odborníky z praxe.
650    _2
$a sporty $x klasifikace $x normy $x psychologie $7 D013177
650    _2
$a komplexní management jakosti $x metody $x využití $7 D017749
650    _2
$a řízení kvality $7 D011786
650    _2
$a volnočasové aktivity $x klasifikace $x psychologie $7 D007899
650    _2
$a rekreace $x psychologie $7 D011998
650    _2
$a chování spotřebitelů $7 D003258
650    _2
$a rekreační terapie $x klasifikace $x metody $x organizace a řízení $7 D057173
650    _2
$a organizační modely $7 D017146
650    _2
$a statistika jako téma $7 D013223
650    _2
$a metaanalýza jako téma $7 D015201
650    _2
$a lidé $7 D006801
650    _2
$a financování organizované $7 D005381
653    00
$a fitness
655    _2
$a přehledy $7 D016454
700    1_
$a Ruda, Tomáš. $7 xx0230742 $u Department of Sport Games, Faculty of Physical Education and Sport, Charles University, Prague
773    0_
$t Acta Universitatis Carolinae. Kinanthropologica $x 1212-1428 $g Roč. 47, č. 2 (2011), s. 68-77 $w MED00150734
856    41
$u https://karolinum.cz/data/clanek/749/Kinan_2_2011_05_sima2.pdf $y plný text volně přístupný
910    __
$a ABA008 $b A 1212 $c 865 $y 2 $z 0
990    __
$a 20120621062151 $b ABA008
991    __
$a 20161104084235 $b ABA008
999    __
$a ok $b bmc $g 912986 $s 776178
BAS    __
$a 3
BMC    __
$a 2011 $b 47 $c 2 $d 68-77 $i 1212-1428 $m Acta Universitatis Carolinae. Kinanthropologica $n Acta Univ. Carol., Kinanthropologica $o Kinanthropologica $x MED00150734
LZP    __
$a 2012-33/ipal

Najít záznam

Citační ukazatele

Nahrávání dat ...

Možnosti archivace

Nahrávání dat ...