Detail
Article
Conference paper
Medvik - BMC
  • Something wrong with this record ?

Zkušenosti se zaváděním elektronických forem výuky na 1. LF UK z pohledu učitele
[Our experience with introduction of e-learning at Charles University 1st Medical Faculty: a teacher´s point of view]

M. Vejražka

. 2008 ; (1) : 173-175.

Language Czech Country Czech Republic

Tvorba a zpřístupňování elektronických výukových forem je v současné době na 1. lékařské fakultě UK zabezpečeno dvěma nástroji, které jsou snadno dostupné všem učitelům i studentům: Adobe Connect (dříve Macromedia Breeze) a MOODLE. Breeze/Connect byl zpřístupněn celé akademické obci na přelomu let 2005 a 2006. Od jara 2007 je propojen se studijním informačním systémem a přenášejí se do něj informace o studenech zapsaných do jednotlivých předmětů. Prostředí MOODLE je podporováno rektorátem UK. V praxi se zatím na 1. LF UK uplatňují elektronické formy výuky především jako doplněk prezenčních forem. Zvlášť se nám osvědčilo jejich použití v případech, kdy se vyžaduje samostudium posluchačů např. před semináři a praktickými či laboratorními cvičeními. Neměli jsme problémy s přístupem studentů k materiálům dostupným pouze na Internetu. Nenaplnily se ani obavy z anonymizace a odlidštění výuky, naopak dle našich zkušeností vhodné použití e-learningu umožňuje učiteli věnovat se jednotlivým studentům efektivněji a cíleněji.

Our experience with introduction of e-learning at Charles University 1st Medical Faculty: a teacher´s point of view

Bibliography, etc.

Literatura

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc13005082
003      
CZ-PrNML
005      
20130507110528.0
007      
ta
008      
130206s2008 xr fd f 100 0cze||
009      
PC
040    __
$a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
041    0_
$a cze $b eng
044    __
$a xr
100    1_
$a Vejražka, Martin, $d 1974- $7 xx0002698 $u Univerzita Karlova v Praze, 1. lékařská fakulta, Ústav lékařské biochemie
245    10
$a Zkušenosti se zaváděním elektronických forem výuky na 1. LF UK z pohledu učitele / $c M. Vejražka
246    31
$a Our experience with introduction of e-learning at Charles University 1st Medical Faculty: a teacher´s point of view
504    __
$a Literatura $b 1
520    3_
$a Tvorba a zpřístupňování elektronických výukových forem je v současné době na 1. lékařské fakultě UK zabezpečeno dvěma nástroji, které jsou snadno dostupné všem učitelům i studentům: Adobe Connect (dříve Macromedia Breeze) a MOODLE. Breeze/Connect byl zpřístupněn celé akademické obci na přelomu let 2005 a 2006. Od jara 2007 je propojen se studijním informačním systémem a přenášejí se do něj informace o studenech zapsaných do jednotlivých předmětů. Prostředí MOODLE je podporováno rektorátem UK. V praxi se zatím na 1. LF UK uplatňují elektronické formy výuky především jako doplněk prezenčních forem. Zvlášť se nám osvědčilo jejich použití v případech, kdy se vyžaduje samostudium posluchačů např. před semináři a praktickými či laboratorními cvičeními. Neměli jsme problémy s přístupem studentů k materiálům dostupným pouze na Internetu. Nenaplnily se ani obavy z anonymizace a odlidštění výuky, naopak dle našich zkušeností vhodné použití e-learningu umožňuje učiteli věnovat se jednotlivým studentům efektivněji a cíleněji.
650    12
$a programovaná výuka jako téma $7 D011380
650    12
$a počítačem řízená výuka $x metody $x trendy $7 D003194
650    _2
$a využití lékařské informatiky $7 D008491
650    _2
$a informační systémy $x využití $7 D007256
651    _2
$a Česká republika $7 D018153
773    0_
$t MEFANET report $x 1804-2961 $z 978-80-210-4539-2 $g č. 1 (2008), s. 173-175 $w MED00178115
910    __
$a ABA008 $b K 88406 $y 3 $z 0
990    __
$a 20130204113350 $b ABA008
991    __
$a 20130507110831 $b ABA008
999    __
$a ok $b bmc $g 967942 $s 803296
BAS    __
$a 5
BMC    __
$a 2008 $c 1 $z 978-80-210-4539-2 $i 1804-2961 $m MEFANET report $n MEFANET Rep. $x MED00178115 $d 173-175
LZP    __
$b přidání abstraktu $c NLK121 $d 20130325 $a NLK 2013-02/jj

Find record

Citation metrics

Loading data ...

Archiving options

Loading data ...