-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Rozvoj e-learningu na 1. LF UK Praha
[Development of e-learning at Charles University 1st Medical Faculty Prague]
Č. Štuka, T. Nikl
Jazyk čeština Země Česko
- MeSH
- informační systémy MeSH
- počítačem řízená výuka metody přístrojové vybavení trendy MeSH
- programovaná výuka jako téma * trendy využití MeSH
- ukládání a vyhledávání informací metody trendy využití MeSH
- využití lékařské informatiky MeSH
- Geografické názvy
- Česká republika MeSH
V průběhu let 2006 a 2007 byly na 1. lékařské fakultě Univerzity Karlovy v Praze zaváděny e-learningové technologie a nástroje. Během zmiňovaného období došlo k vysokému nárůstu počtu elektronických výukových objektů jako podpůrných nástrojů výuky a vysoké penetraci el. výukových objektů v pedagogické praxi. V příspěvku představím tyto technologie tak jak byly postupně na 1. LF UK implementovány, zejména Výukový portál 1. lf UK, LMS Adobe Connect a vzájemné propojení e-learningových technologií se Studentským informačním systémem.
The paper describes implementation of e-learning technology and tools at the 1st Medical Daculty (Charles University, Prague) over the period of 2006–2007. There has been a rapid increase in the amount of electronic learning objects and their penetration into teaching practice.
Development of e-learning at Charles University 1st Medical Faculty Prague
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc13004834
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20130507103241.0
- 007
- ta
- 008
- 130205s2008 xr d f 100 0cze||
- 009
- PC
- 040 __
- $a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
- 041 0_
- $a cze $b eng
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Štuka, Čestmír $7 xx0119524 $u 1. LF UK v Praze
- 245 10
- $a Rozvoj e-learningu na 1. LF UK Praha / $c Č. Štuka, T. Nikl
- 246 31
- $a Development of e-learning at Charles University 1st Medical Faculty Prague
- 520 3_
- $a V průběhu let 2006 a 2007 byly na 1. lékařské fakultě Univerzity Karlovy v Praze zaváděny e-learningové technologie a nástroje. Během zmiňovaného období došlo k vysokému nárůstu počtu elektronických výukových objektů jako podpůrných nástrojů výuky a vysoké penetraci el. výukových objektů v pedagogické praxi. V příspěvku představím tyto technologie tak jak byly postupně na 1. LF UK implementovány, zejména Výukový portál 1. lf UK, LMS Adobe Connect a vzájemné propojení e-learningových technologií se Studentským informačním systémem.
- 520 9_
- $a The paper describes implementation of e-learning technology and tools at the 1st Medical Daculty (Charles University, Prague) over the period of 2006–2007. There has been a rapid increase in the amount of electronic learning objects and their penetration into teaching practice.
- 650 _2
- $a využití lékařské informatiky $7 D008491
- 650 12
- $a programovaná výuka jako téma $x trendy $x využití $7 D011380
- 650 _2
- $a počítačem řízená výuka $x metody $x přístrojové vybavení $x trendy $7 D003194
- 650 _2
- $a informační systémy $7 D007256
- 650 _2
- $a ukládání a vyhledávání informací $x metody $x trendy $x využití $7 D016247
- 651 _2
- $a Česká republika $7 D018153
- 700 1_
- $a Nikl, Tomáš $7 xx0093259 $u 1. LF UK v Praze
- 773 0_
- $t MEFANET report $x 1804-2961 $z 978-80-210-4539-2 $g č. 1 (2008), s. 105-106 $w MED00178115
- 910 __
- $a ABA008 $b K 88406 $y 3 $z 0
- 990 __
- $a 20130204113350 $b ABA008
- 991 __
- $a 20130507103543 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 967694 $s 803047
- BAS __
- $a 5
- BMC __
- $a 2008 $c 1 $z 978-80-210-4539-2 $i 1804-2961 $m MEFANET report $n MEFANET Rep. $x MED00178115 $d 105-106
- LZP __
- $b přidání abstraktu $c NLK121 $d 20130315 $a NLK 2013-02/jj