-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Mandala v arteterapii
[Mandala in art therapy]
Zuzana Řezáčová Lukášková
Jazyk čeština Země Česko
Typ dokumentu kazuistiky
- MeSH
- arteterapie * metody MeSH
- dospělí MeSH
- imaginativní postupy v psychoterapii metody MeSH
- individualizace MeSH
- interpersonální vztahy MeSH
- Jungova teorie MeSH
- lidé MeSH
- pozornost MeSH
- psychoterapeutické procesy MeSH
- psychoterapie metody MeSH
- senzorické arteterapie metody MeSH
- ženy MeSH
- Check Tag
- dospělí MeSH
- lidé MeSH
- Publikační typ
- kazuistiky MeSH
Mandala je pravidelný kruhový obrazec, který usnadňuje zklidnění a pomáhá k navázání kontaktu se sebou sama. Do psychoterapie tento přístup přinesl C. G. Jung. Později práci s mandalou integrovala arteterapie, která nabídla i možnost další práce s ní a umožnila rozšíření mandaly jako nástroje sebepoznání po celém světě. Cílem této práce je přinést základní přehled o možnostech použití mandal v psychoterapii a ukázat, jak lze mandalu provázat s dalšími terapeutickými přístupy.
Mandala is a regular circular shape that facilitates relaxation and helps us to make contact with ourselves. This approach has been brought to psychotherapy by C. G. Jung. Later mandala was adapted by art therapy. This gave us more options for working with mandalas and helped to spread mandalas as a tool for self-discovery all around the world. Our goal is to provide a basic overview of mandala possibilities in psychotherapy and to show how to combine mandala with other therapeutic approaches.
Mandala in art therapy
Literatura
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc13028597
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20131009181354.0
- 007
- ta
- 008
- 130904s2013 xr f 000 0dcze||
- 009
- AR
- 040 __
- $a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
- 041 0_
- $a cze $b eng
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Řezáčová Lukášková, Zuzana, $d 1983- $7 jx20100127009 $u Centrum Mandala o.s., Brno
- 245 10
- $a Mandala v arteterapii / $c Zuzana Řezáčová Lukášková
- 246 31
- $a Mandala in art therapy
- 504 __
- $a Literatura
- 520 3_
- $a Mandala je pravidelný kruhový obrazec, který usnadňuje zklidnění a pomáhá k navázání kontaktu se sebou sama. Do psychoterapie tento přístup přinesl C. G. Jung. Později práci s mandalou integrovala arteterapie, která nabídla i možnost další práce s ní a umožnila rozšíření mandaly jako nástroje sebepoznání po celém světě. Cílem této práce je přinést základní přehled o možnostech použití mandal v psychoterapii a ukázat, jak lze mandalu provázat s dalšími terapeutickými přístupy.
- 520 9_
- $a Mandala is a regular circular shape that facilitates relaxation and helps us to make contact with ourselves. This approach has been brought to psychotherapy by C. G. Jung. Later mandala was adapted by art therapy. This gave us more options for working with mandalas and helped to spread mandalas as a tool for self-discovery all around the world. Our goal is to provide a basic overview of mandala possibilities in psychotherapy and to show how to combine mandala with other therapeutic approaches.
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 650 _2
- $a senzorické arteterapie $x metody $7 D026421
- 650 _2
- $a psychoterapie $x metody $7 D011613
- 650 12
- $a arteterapie $x metody $7 D001155
- 650 _2
- $a Jungova teorie $7 D007602
- 650 _2
- $a individualizace $7 D007207
- 650 _2
- $a pozornost $7 D001288
- 650 _2
- $a ženy $7 D014930
- 650 _2
- $a dospělí $7 D000328
- 650 _2
- $a imaginativní postupy v psychoterapii $x metody $7 D019018
- 650 _2
- $a psychoterapeutické procesy $7 D013811
- 650 _2
- $a interpersonální vztahy $7 D007398
- 655 _2
- $a kazuistiky $7 D002363
- 773 0_
- $t Psychoterapie $x 1802-3983 $g Roč. 7, č. 2 (2013), s. 109-114 $w MED00155125
- 856 41
- $u https://journals.muni.cz/psychoterapie/issue/view/730/416 $y plný text volně přístupný
- 910 __
- $a ABA008 $b A 4213 $c 614 b $y 3 $z 1
- 990 __
- $a 20130904110410 $b ABA008
- 991 __
- $a 20131009181915 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 992602 $s 827030
- BAS __
- $a 3
- BMC __
- $a 2013 $b 7 $c 2 $i 1802-3983 $m Psychoterapie (Brno) $n Psychoterapie (Brno) $x MED00155125 $d 109-114
- LZP __
- $c NLK121 $d 20131009 $a NLK 2013-49/dk