Detail
Článek
Článek online
FT
Medvik - BMČ
  • Je něco špatně v tomto záznamu ?

Web 2.0 a jeho využití v oblasti sportu v ČR
[Web 2.0 and its usage in Czech sports environment]

Jindřich Beneš, Jiří Kotáb

. 2011 ; 5 (2) : 105-113.

Jazyk čeština Země Česko Médium elektronický zdroj

Typ dokumentu práce podpořená grantem

Perzistentní odkaz   https://www.medvik.cz/link/bmc13023435

Článek se zabývá potenciálem využití nástrojů webu 2.0 ve sportovním marketingu v návaznosti na jejich popularitu mezi uživateli internetu. Do webu 2.0 lze zahrnout nejrůznější internetové servery. Mezi nejznámější patří sociální síť Facebook, kterou podle nejnovějších sledování užívají 3 milióny Čechů. Za mikroblogy je zastoupen Twitter, který sice v ČR ještě není tak rozšířen, ale je spíš otázkou času, kdy se tomu tak stane. Servery sdílející multimédia zastupuje Youtube. K měření efektivnosti sociálních sítí lze využít buď všeobecných analytických nástrojů anebo lze využít specifické přístupy pro sport, vycházející ze specifičnosti sportovního produktu a prostředí.

Article consider potential of using Web 2.0 tools in sport marketing particularly because of its popularity among internet community. Web 2.0 contents many internet services. Facebook belongs to the most famous social network. Facebook has recently 3 million accounts in the Czech Republic. Twitter is the most important microblog and Youtube represents tool which is used for multimedia sharing. There are general analytical tools which are used for basic effectiveness measuring in web 2.0 tools. There are also specific approaches which can be used in effectiveness analyze for sport marketing which are described in the article.

Web 2.0 and its usage in Czech sports environment

Web 2.0 a jeho využití v oblasti sportu v ČR [elektronický zdroj] /

Citace poskytuje Crossref.org

Bibliografie atd.

Literatura

000      
00000naa a2200000 a 4500
001      
bmc13023435
003      
CZ-PrNML
005      
20190528132926.0
007      
cr|cn|
008      
130627s2011 xr d fs 000 0cze||
009      
eAR
024    7_
$a 10.5817/StS2011-2-12 $2 doi
040    __
$a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
041    0_
$a cze $b eng
044    __
$a xr
100    1_
$a Beneš, Jindřich. $7 _AN073695 $u Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická, Praha
245    10
$a Web 2.0 a jeho využití v oblasti sportu v ČR $h [elektronický zdroj] / $c Jindřich Beneš, Jiří Kotáb
246    31
$a Web 2.0 and its usage in Czech sports environment
504    __
$a Literatura
520    3_
$a Článek se zabývá potenciálem využití nástrojů webu 2.0 ve sportovním marketingu v návaznosti na jejich popularitu mezi uživateli internetu. Do webu 2.0 lze zahrnout nejrůznější internetové servery. Mezi nejznámější patří sociální síť Facebook, kterou podle nejnovějších sledování užívají 3 milióny Čechů. Za mikroblogy je zastoupen Twitter, který sice v ČR ještě není tak rozšířen, ale je spíš otázkou času, kdy se tomu tak stane. Servery sdílející multimédia zastupuje Youtube. K měření efektivnosti sociálních sítí lze využít buď všeobecných analytických nástrojů anebo lze využít specifické přístupy pro sport, vycházející ze specifičnosti sportovního produktu a prostředí.
520    9_
$a Article consider potential of using Web 2.0 tools in sport marketing particularly because of its popularity among internet community. Web 2.0 contents many internet services. Facebook belongs to the most famous social network. Facebook has recently 3 million accounts in the Czech Republic. Twitter is the most important microblog and Youtube represents tool which is used for multimedia sharing. There are general analytical tools which are used for basic effectiveness measuring in web 2.0 tools. There are also specific approaches which can be used in effectiveness analyze for sport marketing which are described in the article.
650    12
$a sporty $7 D013177
650    12
$a internet $x statistika a číselné údaje $x využití $7 D020407
650    12
$a uživatelské rozhraní počítače $7 D014584
650    _2
$a marketing $7 D040541
650    _2
$a interpretace statistických dat $7 D003627
650    _2
$a lidé $7 D006801
650    _2
$a sociální sítě $7 D060756
651    _2
$a Česká republika $7 D018153
653    00
$a Facebook
653    00
$a Twitter
653    00
$a Youtube
653    00
$a měření efektivity
653    00
$a analýza webu 2.0
653    00
$a monitoring
655    _2
$a práce podpořená grantem $7 D013485
700    1_
$a Kotáb, Jiří. $7 _AN073696 $u Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická, Praha
773    0_
$t Studia sportiva $x 1802-7679 $g Roč. 5, č. 2 (2011), s. 105-113 $w MED00173478
856    41
$u https://journals.muni.cz/studiasportiva/article/view/7360/6991 $y domovská stránka časopisu - plný text volně přístupný
910    __
$a ABA008 $y 4 $z 0
990    __
$a 20130626122222 $b ABA008
991    __
$a 20190528133050 $b ABA008
999    __
$a ok $b bmc $g 987128 $s 821812
BAS    __
$a 3 $a 4
BMC    __
$a 2011 $b 5 $c 2 $i 1802-7679 $m Studia Sportiva $n Stud. Sport. $x MED00173478 $d 105-113
LZP    __
$c NLK108 $d 20140107 $a NLK 2013-31/ip

Najít záznam

Citační ukazatele

Nahrávání dat ...

Možnosti archivace

Nahrávání dat ...