-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Web 2.0 a jeho využití v oblasti sportu v ČR
[Web 2.0 and its usage in Czech sports environment]
Jindřich Beneš, Jiří Kotáb
Jazyk čeština Země Česko Médium elektronický zdroj
Typ dokumentu práce podpořená grantem
- Klíčová slova
- Facebook, Twitter, Youtube, měření efektivity, analýza webu 2.0, monitoring,
- MeSH
- internet * statistika a číselné údaje využití MeSH
- interpretace statistických dat MeSH
- lidé MeSH
- marketing MeSH
- sociální sítě MeSH
- sporty * MeSH
- uživatelské rozhraní počítače * MeSH
- Check Tag
- lidé MeSH
- Publikační typ
- práce podpořená grantem MeSH
- Geografické názvy
- Česká republika MeSH
Článek se zabývá potenciálem využití nástrojů webu 2.0 ve sportovním marketingu v návaznosti na jejich popularitu mezi uživateli internetu. Do webu 2.0 lze zahrnout nejrůznější internetové servery. Mezi nejznámější patří sociální síť Facebook, kterou podle nejnovějších sledování užívají 3 milióny Čechů. Za mikroblogy je zastoupen Twitter, který sice v ČR ještě není tak rozšířen, ale je spíš otázkou času, kdy se tomu tak stane. Servery sdílející multimédia zastupuje Youtube. K měření efektivnosti sociálních sítí lze využít buď všeobecných analytických nástrojů anebo lze využít specifické přístupy pro sport, vycházející ze specifičnosti sportovního produktu a prostředí.
Article consider potential of using Web 2.0 tools in sport marketing particularly because of its popularity among internet community. Web 2.0 contents many internet services. Facebook belongs to the most famous social network. Facebook has recently 3 million accounts in the Czech Republic. Twitter is the most important microblog and Youtube represents tool which is used for multimedia sharing. There are general analytical tools which are used for basic effectiveness measuring in web 2.0 tools. There are also specific approaches which can be used in effectiveness analyze for sport marketing which are described in the article.
Web 2.0 and its usage in Czech sports environment
Web 2.0 a jeho využití v oblasti sportu v ČR [elektronický zdroj] /
Citace poskytuje Crossref.org
Literatura
- 000
- 00000naa a2200000 a 4500
- 001
- bmc13023435
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20190528132926.0
- 007
- cr|cn|
- 008
- 130627s2011 xr d fs 000 0cze||
- 009
- eAR
- 024 7_
- $a 10.5817/StS2011-2-12 $2 doi
- 040 __
- $a ABA008 $d ABA008 $e AACR2 $b cze
- 041 0_
- $a cze $b eng
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Beneš, Jindřich. $7 _AN073695 $u Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická, Praha
- 245 10
- $a Web 2.0 a jeho využití v oblasti sportu v ČR $h [elektronický zdroj] / $c Jindřich Beneš, Jiří Kotáb
- 246 31
- $a Web 2.0 and its usage in Czech sports environment
- 504 __
- $a Literatura
- 520 3_
- $a Článek se zabývá potenciálem využití nástrojů webu 2.0 ve sportovním marketingu v návaznosti na jejich popularitu mezi uživateli internetu. Do webu 2.0 lze zahrnout nejrůznější internetové servery. Mezi nejznámější patří sociální síť Facebook, kterou podle nejnovějších sledování užívají 3 milióny Čechů. Za mikroblogy je zastoupen Twitter, který sice v ČR ještě není tak rozšířen, ale je spíš otázkou času, kdy se tomu tak stane. Servery sdílející multimédia zastupuje Youtube. K měření efektivnosti sociálních sítí lze využít buď všeobecných analytických nástrojů anebo lze využít specifické přístupy pro sport, vycházející ze specifičnosti sportovního produktu a prostředí.
- 520 9_
- $a Article consider potential of using Web 2.0 tools in sport marketing particularly because of its popularity among internet community. Web 2.0 contents many internet services. Facebook belongs to the most famous social network. Facebook has recently 3 million accounts in the Czech Republic. Twitter is the most important microblog and Youtube represents tool which is used for multimedia sharing. There are general analytical tools which are used for basic effectiveness measuring in web 2.0 tools. There are also specific approaches which can be used in effectiveness analyze for sport marketing which are described in the article.
- 650 12
- $a sporty $7 D013177
- 650 12
- $a internet $x statistika a číselné údaje $x využití $7 D020407
- 650 12
- $a uživatelské rozhraní počítače $7 D014584
- 650 _2
- $a marketing $7 D040541
- 650 _2
- $a interpretace statistických dat $7 D003627
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 650 _2
- $a sociální sítě $7 D060756
- 651 _2
- $a Česká republika $7 D018153
- 653 00
- $a Facebook
- 653 00
- $a Twitter
- 653 00
- $a Youtube
- 653 00
- $a měření efektivity
- 653 00
- $a analýza webu 2.0
- 653 00
- $a monitoring
- 655 _2
- $a práce podpořená grantem $7 D013485
- 700 1_
- $a Kotáb, Jiří. $7 _AN073696 $u Fakulta podnikohospodářská, Vysoká škola ekonomická, Praha
- 773 0_
- $t Studia sportiva $x 1802-7679 $g Roč. 5, č. 2 (2011), s. 105-113 $w MED00173478
- 856 41
- $u https://journals.muni.cz/studiasportiva/article/view/7360/6991 $y domovská stránka časopisu - plný text volně přístupný
- 910 __
- $a ABA008 $y 4 $z 0
- 990 __
- $a 20130626122222 $b ABA008
- 991 __
- $a 20190528133050 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 987128 $s 821812
- BAS __
- $a 3 $a 4
- BMC __
- $a 2011 $b 5 $c 2 $i 1802-7679 $m Studia Sportiva $n Stud. Sport. $x MED00173478 $d 105-113
- LZP __
- $c NLK108 $d 20140107 $a NLK 2013-31/ip