Detail
Článek
Článek ve sborníku
Medvik - BMČ
  • Je něco špatně v tomto záznamu ?

Zvyšování kvality sociálních služeb - zkušenosti SENIOR u Otrokovice, p.o
[Improving the quality of social services – experience of SENIOR Otrokovice, p.o]

Věra Berková

Jazyk čeština Země Česko

Perzistentní odkaz   https://www.medvik.cz/link/bmc11024973

Hlavním úkolem managementu příspěvkové organizace SENIOR u Otrokovice je řídit, sledovat a kontinuálně zvyšovat kvalitu poskytovaných služeb. K důležitým nástrojům ke zvyšování kvality SENIOR u patří: Kvalitní koncepce vzdělávání zaměstnanců Zavádění moderních metod a technik práce s uživateli Průběžné zjišťování spokojenosti uživatelů služeb Individuální plánování - mapování potřeb, schopností a osobních cílů uživatelů služeb prostřednictvím individuálních plánů a jejich pravidelné hodnocení Fungující interní kontrolní systém zaměřující se mimo jiné i na naplňování standardů kvality. Zpětná vazba o kvalitě služeb od dalších zainteresovaných osob (kontroly nadřízených orgánů, zapojení dobrovolníků, účastníků praxe, rodinných příslušníků uživatelů služeb) Hodnocení zaměstnanců SENIOR u jejich nadřízenými - hodnocení dosažení cílů osobního rozvoje zaměstnanců Efektivní práce se stížnostmi, náměty a připomínkami zvyšující kvalitu služeb Podpora zaměstnanců nezávislými odborníky - supervize, semináře, konzultace Aktivní zapojení uživatelů do chodu pobytových zařízení (např. stravovací komise) Cílem příspěvku je poskytnout účastníkům ucelený pohled na problematiku zavádění standardů kvality do praxe v našich službách. Dále se podělit o zkušenosti se standardy jako nástrojem měření kvality poskytovaných služeb - s průběhem inspekce kvality v jedné z našich služeb.

The main task of the management of SENIOR Otrokovice contributory organization is to manage, monitor and continuously improve the quality of services provided. The important tools to improve the quality SENIOR include: A quality policy of staff education The introduction of modern methods and techniques of working with users Ongoing client satisfaction surveys Individual planning - mapping the needs, abilities and personal goals through individual service user plans and regular reviews Functional system of internal control, focusing on the implementation of quality standards Feedback on quality of service from other interested persons (control of higher authorities, the involvement of volunteers, participants of the practice, families of service users) Evaluation of SENIOR staff members by their managers – evaluating of meeting the objectives of staff personal development efficient dealing with complaints, suggestions and comments improving quality of services Staff support by independent experts - supervision, seminars, consultations Active involvement of users in the operation of residential facilities (e. g. the catering commission) This paper aims to give participants a comprehensive view on the issue of implementation of quality standards into practice in our services. Furthermore, we want to share experiences with the standards as a tool for measuring service quality - the quality inspection process in one of our services.

Improving the quality of social services – experience of SENIOR Otrokovice, p.o

Mezinárodní konference, Ostrava, 13.10.2010. Kromě tohoto CD byla vydána tiskem samostatná abstrakta ((DT 9778).

000      
00000naa 2200000 a 4500
001      
bmc11024973
003      
CZ-PrNML
005      
20250225080447.0
008      
110811s2010 xr e cze||
009      
PC
040    __
$a ABA008 $b cze $c ABA008 $d ABA008 $e AACR2
041    0_
$a cze $b eng
044    __
$a xr
100    1_
$a Berková, Věra $7 xx0328742
245    10
$a Zvyšování kvality sociálních služeb - zkušenosti SENIOR u Otrokovice, p.o. / $c Věra Berková
246    11
$a Improving the quality of social services – experience of SENIOR Otrokovice, p.o.
314    __
$a SENIOR Otrokovice, příspěvková organizace
500    __
$a Mezinárodní konference, Ostrava, 13.10.2010. Kromě tohoto CD byla vydána tiskem samostatná abstrakta ((DT 9778).
520    3_
$a Hlavním úkolem managementu příspěvkové organizace SENIOR u Otrokovice je řídit, sledovat a kontinuálně zvyšovat kvalitu poskytovaných služeb. K důležitým nástrojům ke zvyšování kvality SENIOR u patří: Kvalitní koncepce vzdělávání zaměstnanců Zavádění moderních metod a technik práce s uživateli Průběžné zjišťování spokojenosti uživatelů služeb Individuální plánování - mapování potřeb, schopností a osobních cílů uživatelů služeb prostřednictvím individuálních plánů a jejich pravidelné hodnocení Fungující interní kontrolní systém zaměřující se mimo jiné i na naplňování standardů kvality. Zpětná vazba o kvalitě služeb od dalších zainteresovaných osob (kontroly nadřízených orgánů, zapojení dobrovolníků, účastníků praxe, rodinných příslušníků uživatelů služeb) Hodnocení zaměstnanců SENIOR u jejich nadřízenými - hodnocení dosažení cílů osobního rozvoje zaměstnanců Efektivní práce se stížnostmi, náměty a připomínkami zvyšující kvalitu služeb Podpora zaměstnanců nezávislými odborníky - supervize, semináře, konzultace Aktivní zapojení uživatelů do chodu pobytových zařízení (např. stravovací komise) Cílem příspěvku je poskytnout účastníkům ucelený pohled na problematiku zavádění standardů kvality do praxe v našich službách. Dále se podělit o zkušenosti se standardy jako nástrojem měření kvality poskytovaných služeb - s průběhem inspekce kvality v jedné z našich služeb.
520    9_
$a The main task of the management of SENIOR Otrokovice contributory organization is to manage, monitor and continuously improve the quality of services provided. The important tools to improve the quality SENIOR include: A quality policy of staff education The introduction of modern methods and techniques of working with users Ongoing client satisfaction surveys Individual planning - mapping the needs, abilities and personal goals through individual service user plans and regular reviews Functional system of internal control, focusing on the implementation of quality standards Feedback on quality of service from other interested persons (control of higher authorities, the involvement of volunteers, participants of the practice, families of service users) Evaluation of SENIOR staff members by their managers – evaluating of meeting the objectives of staff personal development efficient dealing with complaints, suggestions and comments improving quality of services Staff support by independent experts - supervision, seminars, consultations Active involvement of users in the operation of residential facilities (e. g. the catering commission) This paper aims to give participants a comprehensive view on the issue of implementation of quality standards into practice in our services. Furthermore, we want to share experiences with the standards as a tool for measuring service quality - the quality inspection process in one of our services.
650    _2
$a lidé $7 D006801
650    _2
$a kvalita zdravotní péče $x normy $x trendy $x využití $7 D011787
650    _2
$a senioři $7 D000368
650    _2
$a geriatrické ošetřovatelství $x metody $x normy $x výchova $7 D005851
650    _2
$a sociální péče $x trendy $7 D012946
650    _2
$a sociální práce $x metody $x normy $x pracovní síly $7 D012947
650    _2
$a standardní péče $x normy $x využití $7 D059039
650    _2
$a řízení kvality $7 D011786
650    _2
$a zdravotničtí pracovníci $x normy $x využití $7 D006280
650    _2
$a spokojenost pacientů $7 D017060
650    _2
$a klinický audit $x metody $x využití $7 D054869
773    0_
$w MED00174899 $t Řízená kvalita ve zdravotní a sociální sféře $g (2010), s. C4-C7
910    __
$a ABA008 $b CD 1289 $y 1 $z 0
990    __
$a 20110810124310 $b ABA008
991    __
$a 20250225080444 $b ABA008
999    __
$a ok $b bmc $g 869650 $s 734935
BAS    __
$a 5 $a 4
BMC    __
$a 2010 $d C4-C7 $m Řízená kvalita ve zdravotní a sociální sféře $x MED00174899
LZP    __
$a 2011-40/vtjb

Najít záznam