-
Je něco špatně v tomto záznamu ?
Zvyšování kvality sociálních služeb - zkušenosti SENIOR u Otrokovice, p.o
[Improving the quality of social services – experience of SENIOR Otrokovice, p.o]
Věra Berková
Jazyk čeština Země Česko
- MeSH
- geriatrické ošetřovatelství metody normy výchova MeSH
- klinický audit metody využití MeSH
- kvalita zdravotní péče normy trendy využití MeSH
- lidé MeSH
- řízení kvality MeSH
- senioři MeSH
- sociální péče trendy MeSH
- sociální práce metody normy pracovní síly MeSH
- spokojenost pacientů MeSH
- standardní péče normy využití MeSH
- zdravotničtí pracovníci normy využití MeSH
- Check Tag
- lidé MeSH
- senioři MeSH
Hlavním úkolem managementu příspěvkové organizace SENIOR u Otrokovice je řídit, sledovat a kontinuálně zvyšovat kvalitu poskytovaných služeb. K důležitým nástrojům ke zvyšování kvality SENIOR u patří: Kvalitní koncepce vzdělávání zaměstnanců Zavádění moderních metod a technik práce s uživateli Průběžné zjišťování spokojenosti uživatelů služeb Individuální plánování - mapování potřeb, schopností a osobních cílů uživatelů služeb prostřednictvím individuálních plánů a jejich pravidelné hodnocení Fungující interní kontrolní systém zaměřující se mimo jiné i na naplňování standardů kvality. Zpětná vazba o kvalitě služeb od dalších zainteresovaných osob (kontroly nadřízených orgánů, zapojení dobrovolníků, účastníků praxe, rodinných příslušníků uživatelů služeb) Hodnocení zaměstnanců SENIOR u jejich nadřízenými - hodnocení dosažení cílů osobního rozvoje zaměstnanců Efektivní práce se stížnostmi, náměty a připomínkami zvyšující kvalitu služeb Podpora zaměstnanců nezávislými odborníky - supervize, semináře, konzultace Aktivní zapojení uživatelů do chodu pobytových zařízení (např. stravovací komise) Cílem příspěvku je poskytnout účastníkům ucelený pohled na problematiku zavádění standardů kvality do praxe v našich službách. Dále se podělit o zkušenosti se standardy jako nástrojem měření kvality poskytovaných služeb - s průběhem inspekce kvality v jedné z našich služeb.
The main task of the management of SENIOR Otrokovice contributory organization is to manage, monitor and continuously improve the quality of services provided. The important tools to improve the quality SENIOR include: A quality policy of staff education The introduction of modern methods and techniques of working with users Ongoing client satisfaction surveys Individual planning - mapping the needs, abilities and personal goals through individual service user plans and regular reviews Functional system of internal control, focusing on the implementation of quality standards Feedback on quality of service from other interested persons (control of higher authorities, the involvement of volunteers, participants of the practice, families of service users) Evaluation of SENIOR staff members by their managers – evaluating of meeting the objectives of staff personal development efficient dealing with complaints, suggestions and comments improving quality of services Staff support by independent experts - supervision, seminars, consultations Active involvement of users in the operation of residential facilities (e. g. the catering commission) This paper aims to give participants a comprehensive view on the issue of implementation of quality standards into practice in our services. Furthermore, we want to share experiences with the standards as a tool for measuring service quality - the quality inspection process in one of our services.
Improving the quality of social services – experience of SENIOR Otrokovice, p.o
Mezinárodní konference, Ostrava, 13.10.2010. Kromě tohoto CD byla vydána tiskem samostatná abstrakta ((DT 9778).
- 000
- 00000naa 2200000 a 4500
- 001
- bmc11024973
- 003
- CZ-PrNML
- 005
- 20250225080447.0
- 008
- 110811s2010 xr e cze||
- 009
- PC
- 040 __
- $a ABA008 $b cze $c ABA008 $d ABA008 $e AACR2
- 041 0_
- $a cze $b eng
- 044 __
- $a xr
- 100 1_
- $a Berková, Věra $7 xx0328742
- 245 10
- $a Zvyšování kvality sociálních služeb - zkušenosti SENIOR u Otrokovice, p.o. / $c Věra Berková
- 246 11
- $a Improving the quality of social services – experience of SENIOR Otrokovice, p.o.
- 314 __
- $a SENIOR Otrokovice, příspěvková organizace
- 500 __
- $a Mezinárodní konference, Ostrava, 13.10.2010. Kromě tohoto CD byla vydána tiskem samostatná abstrakta ((DT 9778).
- 520 3_
- $a Hlavním úkolem managementu příspěvkové organizace SENIOR u Otrokovice je řídit, sledovat a kontinuálně zvyšovat kvalitu poskytovaných služeb. K důležitým nástrojům ke zvyšování kvality SENIOR u patří: Kvalitní koncepce vzdělávání zaměstnanců Zavádění moderních metod a technik práce s uživateli Průběžné zjišťování spokojenosti uživatelů služeb Individuální plánování - mapování potřeb, schopností a osobních cílů uživatelů služeb prostřednictvím individuálních plánů a jejich pravidelné hodnocení Fungující interní kontrolní systém zaměřující se mimo jiné i na naplňování standardů kvality. Zpětná vazba o kvalitě služeb od dalších zainteresovaných osob (kontroly nadřízených orgánů, zapojení dobrovolníků, účastníků praxe, rodinných příslušníků uživatelů služeb) Hodnocení zaměstnanců SENIOR u jejich nadřízenými - hodnocení dosažení cílů osobního rozvoje zaměstnanců Efektivní práce se stížnostmi, náměty a připomínkami zvyšující kvalitu služeb Podpora zaměstnanců nezávislými odborníky - supervize, semináře, konzultace Aktivní zapojení uživatelů do chodu pobytových zařízení (např. stravovací komise) Cílem příspěvku je poskytnout účastníkům ucelený pohled na problematiku zavádění standardů kvality do praxe v našich službách. Dále se podělit o zkušenosti se standardy jako nástrojem měření kvality poskytovaných služeb - s průběhem inspekce kvality v jedné z našich služeb.
- 520 9_
- $a The main task of the management of SENIOR Otrokovice contributory organization is to manage, monitor and continuously improve the quality of services provided. The important tools to improve the quality SENIOR include: A quality policy of staff education The introduction of modern methods and techniques of working with users Ongoing client satisfaction surveys Individual planning - mapping the needs, abilities and personal goals through individual service user plans and regular reviews Functional system of internal control, focusing on the implementation of quality standards Feedback on quality of service from other interested persons (control of higher authorities, the involvement of volunteers, participants of the practice, families of service users) Evaluation of SENIOR staff members by their managers – evaluating of meeting the objectives of staff personal development efficient dealing with complaints, suggestions and comments improving quality of services Staff support by independent experts - supervision, seminars, consultations Active involvement of users in the operation of residential facilities (e. g. the catering commission) This paper aims to give participants a comprehensive view on the issue of implementation of quality standards into practice in our services. Furthermore, we want to share experiences with the standards as a tool for measuring service quality - the quality inspection process in one of our services.
- 650 _2
- $a lidé $7 D006801
- 650 _2
- $a kvalita zdravotní péče $x normy $x trendy $x využití $7 D011787
- 650 _2
- $a senioři $7 D000368
- 650 _2
- $a geriatrické ošetřovatelství $x metody $x normy $x výchova $7 D005851
- 650 _2
- $a sociální péče $x trendy $7 D012946
- 650 _2
- $a sociální práce $x metody $x normy $x pracovní síly $7 D012947
- 650 _2
- $a standardní péče $x normy $x využití $7 D059039
- 650 _2
- $a řízení kvality $7 D011786
- 650 _2
- $a zdravotničtí pracovníci $x normy $x využití $7 D006280
- 650 _2
- $a spokojenost pacientů $7 D017060
- 650 _2
- $a klinický audit $x metody $x využití $7 D054869
- 773 0_
- $w MED00174899 $t Řízená kvalita ve zdravotní a sociální sféře $g (2010), s. C4-C7
- 910 __
- $a ABA008 $b CD 1289 $y 1 $z 0
- 990 __
- $a 20110810124310 $b ABA008
- 991 __
- $a 20250225080444 $b ABA008
- 999 __
- $a ok $b bmc $g 869650 $s 734935
- BAS __
- $a 5 $a 4
- BMC __
- $a 2010 $d C4-C7 $m Řízená kvalita ve zdravotní a sociální sféře $x MED00174899
- LZP __
- $a 2011-40/vtjb